\DM
Campagnes

case
Kraskaarten "voetbalkadobon"

De kraskaarten hadden we voorzien van een unieke code en een kraslaag. Deze code moest de consument invullen op de website en zijn e-mailadres achterlaten. Zo werd de consument naar de speciale website geleid en kon er data-verrijking plaats vinden.

Lees meer


vragen?
Anton van Dongen
crossmediale oplossing, waarbij het logistieke proces vereenvoudigd wordt, doordat de medewerker op de actiepagina zijn gegevens kan achterlaten.

&pco=tbxnj-1.0" target="_blank">Facebook crossmediale oplossing, waarbij het logistieke proces vereenvoudigd wordt, doordat de medewerker op de actiepagina zijn gegevens kan achterlaten.

&pco=tbxnj-1.0" target="_blank">Google+ crossmediale oplossing, waarbij het logistieke proces vereenvoudigd wordt, doordat de medewerker op de actiepagina zijn gegevens kan achterlaten.

&pco=tbxnj-1.0" target="_blank">Twitter crossmediale oplossing, waarbij het logistieke proces vereenvoudigd wordt, doordat de medewerker op de actiepagina zijn gegevens kan achterlaten.

F&pco=tbxnj-1.0" target="_blank">LinkedIn
terug naar overzicht

volg
ons

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

direct
een vraag?

bezoekersadres

Valkenjachtstraat 25
5042 WH Tilburg
T 013 - 466 65 65
marketing@groels.nl

postadres

Postbus 1210
5004 BE Tilburg
marketing@groels.nl

overige gegevens

IBAN NL74 RABO 0171 2020 74
BIC RABONL2U
BTW NL0096.71.055.B.01
KvK Tilburg 18030836